[ home ] [ q / zellig / qa / brabant ] [ co / raid ] [ v ] [ overboard ] [ archive / telegram / zelligbooru / zelligwiki ] [ execution list ] [ Rules / Contacts ]

/zellig/ - Ongezellig

IAZ and soft NAZ
Name
Email
Subject
Comment
File
Password (For file deletion.)

File: 1706658865980.png (31.21 KB, 800x800, Coco.png)

 No.8602

Zelligbros, we must root for /ourteam/ in the quarterfinals against Cape Verde on Saturday. It's happening!

 No.8603

Im more hyped for the rugby matches DOE

 No.8604

Woho! Go, football team I don’t know!!

 No.8605

File: 1706659049277.jpg (477.69 KB, 1704x1538, ClipboardImage.jpg)

she will win

 No.8608

File: 1706660960132-0.jpg (157.94 KB, 2048x964, 4531301baca9a4469e03499f39….jpg)

File: 1706660960132-2.jpg (1.03 MB, 3615x1160, 342203967_1368660950644268….jpg)

>>8603
Junior female rugby Netherlands NT is Coco's team and therefore officialy /zelligcore/
But voetbal has a larger following and is memier DOE

 No.8610

File: 1706664508569.png (72.45 KB, 234x248, ClipboardImage.png)

0$

 No.8612

File: 1706668731125.png (69.69 KB, 1200x800, 1683061091346.png)

>>8610
-99$

 No.8628

File: 1706734282501.png (249.58 KB, 621x614, Coco_WEISSRUTHENIEN.png)

Boer Pride World Wide

 No.8630

File: 1706737658653.png (197.2 KB, 572x800, Nazi SS coco.png)

>>8628
So trve

 No.8659

File: 1706784147742.jpg (125.77 KB, 1280x720, IMG_20240201_134153_928.jpg)

>>8630
"Fvck yeah!"

 No.8660

File: 1706790890208.png (261.27 KB, 523x617, Coco_(30-ja_hrenaderskaja_….png)


 No.8757

File: 1707001358140.png (500.28 KB, 4346x1128, 44541 - SoyBooru.png)

ZA made it to the semi-finals after beating Cope Verde in a semen slurping boring shit match. NIGeria, arguably the best team of the tournament is next.
It's nonetheless happening though!

 No.8758

File: 1707001797111.png (25.12 KB, 663x615, ClipboardImage.png)

>>8757
We are BEHOLDING a TOTAL COCO VICTORY
Brace yourselves

 No.8782

>>8757
kys fnf pedo nigger

 No.8783

>>8757
why is coco depicted as chud even doe she's the normie one (least racist and even possibly likes black guys since south african)

 No.8784

>>8783
coco is canonically a bbc slut. she constantly calls out mymy for being racist. she's the type of normie to put #BLM in her bio

 No.8785

>>8783
>possibly likes black guys since south african
Her parents were propably killed by niggers when she was a child, i doubt it.

 No.8786

File: 1707124350249.png (1.59 MB, 1920x1077, 1688393195768.png)

>>8783
>she's the normie one
The only normie thing about her is her gezellig attitude, which seems like a cope anyways

 No.8788

>>8785
omg so true i hate black people dude how dare they

 No.8789

>>8788
>no one ever edited my post
damn i gotta take my meds

 No.8790

>>8783
Yeah, she constantly calls out Mymy for being racist…against Belgians, not caffirs. BBC means Big Black Cope btw.

 No.8791

File: 1707150585247.jpg (6.95 KB, 175x192, 1702931733429.jpg)

>>8783
That's g✡️ypium bro

 No.8793

>>8789
i love israel

 No.8794

>>8793
it's only appropriate for transfolks like you after all

 No.8799

File: 1707159915493.png (1.07 MB, 1832x1384, 1698344350944207.png)

>>8786
>gezellig attitude

 No.8969

1 : 1 after 90 minutes

 No.8970

File: 1707332841312.png (21.39 KB, 225x116, Screenshot 2023-09-29 2.10….png)

>>8969
this is gonna be close

 No.8974

4 - 2
also
>Your request looks automated. Post discarded.
fuck is this shit zoot

 No.8975

File: 1707335869915.jpg (219.21 KB, 549x605, cocko its_over sad.jpg)

>>8974
forgot pic because of your pathetic attempts at filtering bots zoot

 No.9005

File: 1707354844614.png (792.53 KB, 1280x720, 1684250089244-1.png)

>>8975
removed hcaptcha
its just getting cocorted!



[Return][Go to top] Catalog [Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ home ] [ q / zellig / qa / brabant ] [ co / raid ] [ v ] [ overboard ] [ archive / telegram / zelligbooru / zelligwiki ] [ execution list ] [ Rules / Contacts ]